with my own wings





Godmorgon!

Ååååååååååååå vet ni vad jag drömde om? Att jag FLÖG!
Förstå?!

Jag stog med några klasskompisar på vår uppförsbacke upp till oss från MAX och vi pratade om hur brant den är, och vi hade livets motvind så det var på det viset jag började flyga. Alltså, VILKEN känsla!! Sen började dem också att flyga haha
Jag tror att jag till och med hade på mig min södertälje/femfemnoll tröja.
Och jag skadade svanken när jag landade, utan att ens komma hur själva landningen.
Men åå jag vill flyyyyga!!!!

Men jag hade mardrömmar innan. Minns inte själva drömmen, bara att mamma var med. Och att jag vakna upp med en känsla av spikar i hela kroppen - så som man bara får av mardrömmar you know?

Nu ska jag i alla fall börja röra på mig. Ska ta en dusch, städa, diska å så innan Samora kommer för att hämta mig. Jag ska dit igen för att göra lasagne åt dem. Haha

Tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0