Fyllemajjan :-)

Halloj!

Nu har jag haft en jobbig natt och en mysig morgon, precis kämpat i mig frukosten och ska snart bege mig ut i det fina vädret och gå mot stadsbiblioteket för att läsa lite "vetenskapligt tänkande" och annat "smått och gott". Kul måndag!

Men min tanke är att berätta om en rolig händelse som har med Fabbe att göra. Funderar på att göra en kategori som heter "Fabbes påhitt" här på bloggen, för listan KAN göras lång! Haha

Det var den 22 augusti, jag och Idsala hade precis varit på Coldplays konsert och Ilham och hennes kompis kom och hämtade oss med bil. Jag ringde syster redan då vi satt i trafiken på strandvägen och kolla hur hon skulle ta sig hem från hennes klasskompis fest. Hon hade ordnat det där, enligt henne.
Men jag tyckte att vi lika gärna kunde åka förbi så skulle hon slippa be någon att ta en omväg å bla bl abla.

För det första; hon var aspackad. Och det märkte jag i telefon, eftersom hon var väldigt svår att göra med. Och för det andra; är hon full så är hon årets pina. I alla fall för mig. Kanske för att jag är hennes storasyster, jag vet inte. Men hon är en fyllemaja. (haha LOVE YOU!)

Redan när vi ser henne komma gåendes mot bilen ser vi hur full hon var. Klockan hade sen ett tag tillbaks slagit mot 23 augusti. Vi kommer fram till porten och hon börjar att rota i både väska och jacka efter nycklar.
Jag är lite arg. Hjälper till å så. Hon tappar självklart mycket grejer medans. Till slut hittar hon jävlarna och vi kommer in.

Vi åker upp i hissen i typ en halvtimma. Vi kommer fram och hon börjar återigen leta efter nycklarna.

- Men du öppnade precis dörren, vart la du dem?
- ...jag vet inte...


Hon letar och letar och letar.
Jag blir bara mer å mer arg.

- Näääe! Jag har inga nycklar!

Aaaalltså hahahhaha
Idag garvar jag ihjäl över det där men då? Oj oj då blev jag grön av ilska hahahaha

- VEM FAN ÖPPNA PORTDÖRREN DÅ?!

Alltså, hela grejen med minerna och hela situationen gjorde allt.

Stay tuned för berättelse nummer två :-)


Kommentarer
Postat av: elisha

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH.. du vill inte se mig hur jag skrattar.. HAHAHAHAHHAHAAHA, fortsättning följer..

2009-09-14 @ 17:20:52
URL: http://klichas.blogg.se/
Postat av: fabbe

Hähäh fan va jag e rolig asså!!

2009-09-14 @ 22:28:45
URL: http://followme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0