Home sweet home!♥

JAG ÄR HEMMA!

Haha i tisdags när jag satt hemma pluggade så fick jag ett slag i ansiktet av saknad hem. Och kollade i samma sekund med Samora om jag kunde åka med dem upp till sthlm, och det fick jag!
Så var det där med att hålla tyst om det. Kanske inte min smartaste idé.

Men i alla fall, onsdagkväll så åkte vi till Samora och sov där. Hon lät mig inte sova för att vi skulle hålla på och smsa varandra. Haha ok, det kanske var jag som smsade henne och retades. Men kul var det!

På morgonen gick vi upp och käka och åkte iväg. Jag däckade i bilen på samma sekund. Palla väcka ens kompis genom att slänga en nalle på den? Eller hur? PLUS att hon tar upp nallen igen och slänger den igen! Hahaha vafan!

- Vakna! Vad drömmer du om?
- Mmm..om att jag fick tabbole...och att jag serverade öl till min morfar.
Haha va?

Sen läste jag ett par sidor innan jag mådde för illa och vi typ..kom fram till Södertälje.
Packade upp min väska och slängde allt till tvätten och gick runt där hemma å visste inte riktigt vad jag skulle göra. Pratade med den enda personen som visste att jag var här, Frans och träffade honom på stan med vovvren Yoshi. Sibar förstörde sin egna överraskning men hon fick överraskas över telefon. Sen lurade vi Ilham. Haha

Efter ett tag och en (flera) promenad genom stan med bland det finaste mitt öga har skådat så stannade vi för att käka på, typ vårt enda alternativ, Kebab House. Väldigt konstigt att äta den i nyktert tillstånd, men gott ändå!

Efter ett par timmars hängande så gick jag hem med Ilh33m och överraska min familj. Eller, mina två systrar och mamma som var hemma. Sen kom Sibar och jag och hon och Ilham kollade på gamla bilder som jag har på datorn och skrattade (och grät typ haha)
Idsala var också hos mig en stund. Just det, hon lurades också upp. Men hon försvann lika fort.
Hennes mamma och Sibars mamma och min mormor kom och fika. Och vi hängde väl resten av kvällen.
Sen dök pappa upp! Yaaii
Och sen vid nio kom Fabbe och hon blev också överraskad, wihoooo

SKÖNT att få duscha och hoppa in i nytvättade lakan. Man känner sig som ett litet barn igen då! Vaknade lite sent men käkade frukost och mötte upp Ilham och vi gick ner till biblioteket och pluggade ett tag.
Nu har jag varit hemma ett tag och ätit pappas lasagne som han har lagat. Måste få säga att den var riktigt god, men inte lika god som min. Tyvärr. Och så måste jag också få säga att lasagne inte längre är min favoriträtt eftersom alla tvingar mig att laga den hela tiden!

Ilham! Jag gjorde det vi pratade om på hemvägen! Stolt, eller stoolt? :D

Nu ska jag tyvärr städa undan här i mitt rum. Ingen aning om vad som händer ikväll. Orkar inte med särskillt mycket, men jag vill samtidigt inte sitta hemma.

We´ll see. We´ll see! PUSS


Kommentarer
Postat av: ilham

stooooooooooooooooooolt som fan =)

2009-09-12 @ 01:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0