i min rosa tröja ska jag flyga över molnen

Godmorgon, godmorgooon

Jag har varit vaken i mer än en timma, men jag tog på mig mina leggings och min stora feta rosa assyriska tröja och kröp in i sängen igen med dator på knäna.

Haha alltså igår kväll. Jag och Nicole har väl båda insett att tiden snart är "ute" för oss och vi snart splittras. OM vi busade igår?
När vi lagt oss sa jag

- Vet du att det nästan exakt var ett år sen du flyttade in?
- Jaa, SKA VI FIRA?! (väldigt glad och förväntansfull)
- Ja, det kan vi!!
- SKA VI STÄDA?! (Överlycklig)

Haha bitch. Hon försöker lura mig till att städa så att det är fint tills på helgen då hennes pappa och syskon kommer på besök.

Men mitt kaffe har varit färdigbryggt i en timma nu. Först tänkte jag att den skulle få stå tills den blev riktigt het, men nu har det liksom bara blivit värre.
Why oh why?

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0