Kärleksmums



Sitter i mitt kök just med, mitt kök doftar nybakat och choklad Lyxigt va?
Det är inte jag som bakar, för ovanlighetensskull.

Jag lagade mat innan. Kyckling med tikka masala, ris å sallad. A, vi äter samma sak typ hela tiden. Men man tröttnar inte på sånt som man gillar!
Jag fick vänta en HALVTIMME på Nicole :-(

Efter maten hoppade jag direkt in i sängen och pluggade. Kunde väl plugga i en halvtimma å det var halvtimman som Nicole var ute på haha
Sen kom Kasiwa just då jag hade mitt flow. Å då började hon berätta om deras föreläsning som FAKTISKT var intressan och jag kunde inte sluta ställa frågor. Så nu ska jag plugga hennes utbildning OCKSÅ.
Jag är för nyfiken för att hålla med vid en utbildning. Faktiskt.

Men innan, innan plugget så pratade vi något om fika. Tror att det var Nicole som undrade om jag var sugen på något? (Alltså, en pik på att jag ska baka något! HAHA)

- Nej, vadårå? är du?
- Bra. Nej...
- Jaha, synd. Tänkte att du kanske kunde baka något för ovanlighetensskull
- Ha..Ha....Hahaha vad sa du? Mitt namn och baka i samma mening?
- Jag sa, DU kanske kan BAKA NÅGOT TILL MIG. Jaa
- Hahaha vad sa du? Ska JAG, BAKA? Det är något jag aldrig skulle få höra
- NEJ! INTE JAG HELLER!
Hahaha

Men se där! Här står min bitch och bakar till mig MOHAHAHA
Haha

Fast hon har lite rätt faktiskt. Det ÄR kaos.
Men vi får hoppas att resultaten ändå blir ÄTBART :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0