september and it´s glory

Nu är jag hemma igen.

Jag är jättetrött och ska alldeles strax lägga mig.
Det var skönt att promenera, men det tog rekordlång tid för mig att komma fram - mina träningsvärk är inget att leka med alltså! För er som inte hängt med, jag har fått träningsvärk efter att ha borstat och moppat här hemma....
Hade i alla fall solen på mig hela tiden :-)

Fick mat. Sen handla vi. Baka. Åt två bitar kladdkaka med grädde. Softilera med kabel-tv. Åkte till huskvarna där vi hade lite buisness och sen tillbaks för att äta kvällsmat. Summa summarium: vi har ätit hela dagen!


Det slog mig att jag äntligen får öppna en bok som jag köpte förra året i december "flyga drake"! Jag har inte haft tid att läsa den och nu kan jag ju passa på innan nästa rond av tentaplugg börjar. Så jag ska nog passa på imorgon!


Men först ska jag sova skönt en hel natt! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0