snabba ryck!

TJO!

Jag sitter hemma nu. Föreläsningen idag var helt ok. Vi har en ny forskningsledare på skolan som höll i den, hans första föreläsning med oss. Coolt. Han var duktig men jagförstog inte riktigt vad det här har så mycket med vår kurs att göra? Men det lär väl bli klarare om ett par dagar.

Träffade Harun efter att ha slutat! Harun som jag typ bråkat och tjafsat, men också haft roligast med under vårterminen! Skit kul! Så jag satt med honom å hans killkompisar å hängde innan jag sprang till bibblan å fixa lite läxor. Nu är jag hemma, har precis ätit en skål med pasta och sweet chillisås, som ni kunde se på facebook ;-)
Ska springa till skolan nu och gå på Kick off för utresande studenter! Måste skriva ut stipendiepapper innan å så.

Puss

Å ett stort PS: GRATTIS FRANCISCO ANDRES DELGADO FIGARI!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0