I'm leaning on the everlasting arms




Hello!


Mycket har hänt sen sist. Jag gick mot Hemköp för att möta Kasiwa och Nicole, självklart började det att regna över mig då :-)
Vi handlade grönsaker, sås å annat gott och gick upp till oss. "Vi" började genast att tvätta och skära och laga maten. Samora joina och vi fyra hade det mysigt och åt den goda maten som "vi" hade lagat.

Efter maten kände vi för en kladdkaka så jag sprang ner till Hemköp igen och köpte ingridienserna som saknades och börrjade baka. Jag varnade allihop att hålla sig borta - ska jag baka så vill jag vara ifred! Men jag och Samora kom genast in i något intressant så jag glömde heelt bort recepten och plötsligt inser jag att det är socker jag ska ha i med äggen och inte vetemjöl! Smarthuvud?!

Jag blev jäää-ääää-äääävligt förbannad. Plus att jag fick springa ner till Hemköp för att köpa fler ägg. SKITIRRITERANDE! Speciellt med tanke på att alla tog det med ro! VAFAN! BLI ARGA!
Haha

Sen gick det hela ganska bra. Den bakades och Kasiwa och Nicole kunde inte hålla fingrarna ifrån med jag tvingade dem att vänta på Samora, som var iväg på ett ärende. Den var kladdig, chokladig, varm, krisipig på toppen och alldeles alldeles underbar!!

När vi hade suttit och ätit och degat å så så gick vi efter ett tag ut på promenaad och då började det att regna igen :-) Det stormade rejält också, alltså blåste. Helt plötsligt så börjar jag att sjunga på en låt och dansar lite på gatan och då tutar en bild och jag dör lite av pinsamhet, men kollar inte mot bilen. Sen tuuuuuuuuuuuutar den. Tills Nicole kollar och inser att det är Klara och Queen och Maria och Marianne! Vi gick i kiosken brevid och handla en massa godis och gick upp till oss.

Jag, Marianne och Queen gick direkt upp till oss medans andra skulle gå förbi ett ställe. Stackars Queen som hade infektion i foten så hon fick hoppa upp på min rygg, vi var ju ändå ett par meter hemifrån :-)
Här hemma satt vo och softilera, åt gott och bara var. Tills vi kände för att kolla på film, livets deppfilm: THE NOTEBOOK.
Vi låg två och två i sängarna och tre på soffan och grät i orkester typ.

Sen satt vi en stund i köket och prata om vad man kan ge upp för sin kille och inte ge upp o.s.v. Sen såg jag min kladdkaka och åt en bit, alltså ärligt - jag är grym på att baka!!!!! Haha jag dog lite.

Ska snart lägga mig innan jag äter ett par godisar till.
JO! Skönt att folk börjat inse att det händer ALLTID NÅNTING när man kollar ut från våra fönster på helgerna.
Tittut1: en kille ställer sig mot ena pelaren vid hotellet för att lägga en pizza med hjälp av fingrarna.
Tittut2: en kille ställe sig mot pelare nummer två och försöker göra detsamma men är lite för seg.
Tittut3: BRÅÅÅK. Slagsmål. En tjej får en smäll då hon försöker stoppa killarna.
Tittut4: Polisen anländer.

God natt!

Kommentarer
Postat av: fabbe

Hahahhaa Bästa utsikten ju!!

2009-09-06 @ 14:36:03
URL: http://followme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0