Vad irriterande!

Först så ska jag säga GOD MORGON.
Sen så säger jag; vad irriterande att lägga sig hungrig och bara räkna ner timmarna så att man får äta frukost så vaknar man mätt! Och så tvingar jag i mig själv frukost så att jag ska hinna plugga innan jag går iväg till skolan, ja men då smakar den illa också!

I r r i t e r a n d e!

Fab! Jag drömde om OxH. Vi sprang på dem i typ Telgehusets garage (drömde om stoooora garage) och han var med vår granne och någon annan typ. Vår granne hälsade på mig och allt jag kunde se var att Oxh gav dig dem där blickarna x 100 hahahaha och jag skrattade så mycket! Jag kunde inte ens hålla mig tills efter att han hade gått.
Haha hoho hihi det var kul!
Ja, alltså..jag drömde om stora garage. Jag skulle möta upp pappa nånstans så hamnar jag mitt i något stort bråk med pistoler å allt (självklart syrianer) och jag råkar springa in i mitt i allt. Alla stannar upp så att jag inte ska...typ dö. Å jag frågar dem vart hissen är?
Sen drömde jag att jag fick en nål i handflatan eftersom en slampa snodde smycken som hängde på en tavla, då flög nålen rakt in i min hand. Bitch, det gjorde ont.

Jag vaknade helt självmant. Kollar på klockan och tycker att det är konstigt att jag inte vaknat av Nicoles ringklocka eller ljudet hon gör ifrån sig när hon fixar sig. Går upp, ska in på toa. Upptaget. "Ähäää, hon har precis vaknaat"

Fixar frukost och inser, men väfäään jag skulle ha sovit i en hel timma till! 
Men det är så soligt så jag vill nog hellre vara vaken.

Haha kom på en rolig sak!
Igår pratade jag med min moster i telefon. Vi hade mailat varandra innan och jag hade då nämnt en hemlighet och att jag varit jättesjuk. Hon ringde på sekunden, jag VILL gärna tro att det var för att hon var orolig över mina sympton (hon påstår att det var därför) men jag känner henne för väl, det var för hemligheten.

Men förutom de två grejerna så berättade jag att varje dag mamma ringde så försökte jag låta hur frisk som helst så att hon skulle sluta tjata på att jag antingen skulle dricka något jag inte ens vet vad det är eller att jag skulle till läkarn eller att jag skulle värma mig med massa kläder eller att jag skulle till apoteket och köpa hostmedecin och så vidare och så vidare.
Min moster höll självklart med henne så jag tog till det vanliga:

- De kommer ändå inte att ta emot mig på vårdcentralen här eftersom jag inte är folkbokförd här!
- Haha....haha...HAHAHA du hör ju inte hemma nånstaaans!!

Hahaha så jävla typiskt henne. "Hööörrruuu"

Ååh, nu ringde pappa mig. Saknar HEM!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0