Baby love

Fyfan, jag saknar den här bloggen. Jag kan inte lämna den helt under den här perioden, min lilla bebis.
Dessutom gillar jag att skriva för en mindre skara av människor och kunna vara mer öppen än att skriva för människor som jag inte ens känner och inte har någon koll på vilka det är exakt.
Jag vet inte vilka det är exakt som läser här heller, för tydligen så finns det några som känner sig fria i att läsa folks privatliv och sprida vidare saker och ting.
Man vet ju vad en människa har för privatliv om den intresserar sig själv för andras mer än sitt eget...

I alla fall.
Jag skypade hem igår, det vad urmysigt!
I förrigår då vi inte hade någon el och vatten så trängdes jag, lollo,jocke, sima och victor oss i en taxibil och drog till ett shoppingcenter, perisur för middag och gå på toaletten, hahah. Jag Victor och Sima pratade om något, minns inte vad - men något som fick mig att tänka på mina päron och då sa jag att jag saknar dem. Victor tyckte att jag var larvig och sa att han inte kunde bo men en sån människa, haha. Men jag sa bara att detta bara är början, senare på terminen kommer jag att gå runt och böla haha
Men han föreslog att jag skulle följa med nästa gång han skulle hem till sina föräldrar för en middag, och det tackar man inte nej till i första taget!

Nu har jag skrivit lite här och tänkte uppdatera på den stora bloggen mer om vad som har hänt. Häng på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0