galet

Ni ska få läsa lite roliga citat som Donatelo vräker ur sig på msn.
Men vissa kanske inte är så roliga eftersom det är lite internt. Som typ då han gör ":| hmmmm?!" han gör exakt den minen ibland då han sagt något dumt och jag frågat vad han sagt, och när han skrev över den på MSN så grät jag av skratt. Och tortas är feta, stora mackor med massa kött och annat smarrigt som sitter perfekt dagen efter en galen kväll.

Victor säger:
if alcoholism is a sicknes why dont they sell tortas in the fuckn pharmacy?
Zαlgα säger:
Hahahahaha!!
Are you high again?
Victor säger:
Nooo no.. Im drunk.. and i know what are you gonna say: Alcohol can kill you..  But please think about how many people ill make born thanks to it!!!
Zαlgα säger:
hahahaha
what ever victor
please dont make any mini-victors to this world, not until you´re normal again at least
:)
Victor säger:
MUACK
Zαlgα säger:
que?
Victor säger:
WHAT?
:| hmmm??
HAHAHAHAHAHA

Sen tänkte jag bjuda på några bilder från cepets kamera från festen. Eller, det är snarare bilder från morgonen efter.
En av hans kompisar som kallas för Fen kom på festen och visst, han hade presenterat sig innan men jag glömde helt bort hans namn. Så varje gång jag stötte på Neish så sa han att han letade efter Fen, jag fattade inte vem det var eller om det ens var en människa. Men jag letade jag också.
Dagen efter, efter att de har våldväckt oss som vanligt och tvingat med mig och nadia på tortas å någon äcklig återställare och vi går ut och ser Fens bil utanför.
Då nappar jag till och kommer ihåg att det var snubben med de stora läpparna som hette så. Tror ni inte att han legad däckad i sin bil hela natten?!
Hahahahahahahahahaha vi svimma av skratt! Så jävla rutten!




Vet ni vad som låg i hans kopphållare? TEQUILA! Och vet ni vem som shotta det på morgonen? VICTOR!
Alltså, nu inser jag lite att jag leker med elden när jag bor med honom.


Kommentarer
Postat av: sissi (din älskade sina)

2010-01-27 @ 22:11:52
Postat av: Fab

hahahahahah!!! fyy faan galen människa! haha riktigt loco!

2010-01-27 @ 22:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0