Hola!!

Buenos dias!

Sitter pa hotellet igen och har antligen kvallen ledig.
Igar var vi pa skolan och fixade nagra schemaandringar, jag och lollo fick exakt som vi ville! Vi lyckades lagga till spanska kursen utan att den krocka med consumer behaviour. Dessutom behovde vi inte ta bort nagon kurs for att fa vara lediga pa fredagarna utan det blev bara sa=)

Vara flytt till huset har blivit lite flyttat eftersom victors foraldrar var tvungna att skriva pa kontraktet och de bor en bit ifran. Sa pa lordag ar det antligen vart!!
Alltso, den har victor...han ar helt fantastisk!!!
Sa javla underbar sa det finns inte, han hjalper oss med ALLT! Berattar lite mer sen!

Efter skolan och all fix med papper, betalningar, kopior och sant trakigt sa akte vi till hotellet, bytte om och forsokte fa tag pa en taxi. Det var svart for forsta gangen. Och for forsta gangen sa motte vi en elak mexikan. Han var sa jobbig! Det tog oss tva timmar att ta sig till skolan pga hans idioti. Det ar tydligen var skyldighet att ha med oss karta:S
Man kan forsto dem eftersom det ar sa stort, men halla? Vet han inte vart det ligger sa kunde han saga det innan. Istallet kom vi till var klassmiddag da hela klassen kakade efterratten! Haha

Efter den middagen sa kom viktor forbi oss och korde oss till de finare trakterna av mexico city, dar hans van hade en fest. Vi var uppe i ett fint hus mitt uppe pa bergen, huset hade till och med en vakt! Och manniskorna dar?? Herregud!! Helt stort hur snalla alla ar! Ja, forutom vissa tjejer.....

Vi stog ute pa altanen och drack ol och snacka med nagra mexikanare som ville ta oss runt pa olika stallen for att visa oss runt!=) Dessutom dok tva svenska killar upp fran ingenstans som var hur snalla som helst! Synd att de aker hem om tva veckor.
Mitt i allt borja man sjalvklart att dansa salsa haha Jag lyckades daremot att tacka nej. Fatta skrattfesten liksom?
Sen lyckades vi ta oss hem efter tva timmar, de var nastan omojligt for ingen lat oss aka hem!

Idag har vi varit och besñkt katedralen, helt underbart fin! Elisha, jag vet exakt vad du ska fà! Haha
Sen besokte vi, vad jag tror var, maria tempel som ligger begravd under marken i mexico city, vi kunde se en del av den (tydligen sa har spanjorerna forstort dem for flera tusen ar sen? Det var svart att hora i all muller vad han sa) och resten av templet tror man ligger under katedralen och enda sattet att kolla det ar att riva ner katedralen vilket man sjalvjklart inte gor!
Sen promenerade vi runt en braaaa bit och energin var val pa noll tills vi hamna pa en ordentlig resturang som var riktigt fin. man fick tydligen betala for sittplatserna! Haha

Efter det orkade vi inte go i san grupp med alla utan jag och lollo okte tillbaks till skolan for att hamta jocke. Vi fick en jattetrevlig taxichaffor som skratta at oss. Vi har fatt en del taxichafforer att skratta med vara "wiiiieee" i gupparna pa vagarna! De tycker att det ar sa kul sa det gaaasar pa som fan till nasta sa att vi nastan slor oss i biltaket hahah
So sitter de o flinar liksom hahaha

Hmm...vad mer? Snart ska jag och lollo ta oss ut pa stan ensamma for forsta gangen for att hon behover en vaska och jag behover en solhatt, imorgon ska vi till nagra tempel och dar ar det noll skugga! Sa solskyddsfaktor 50 pa!! Juste, maste kopa solbrillor kom jag pa nu.
Pa onsdag for vi tydligen vart internet till huset sa nu hoppas jag verkligen att min dator fungerar:(

Jag vet inte riktigt vad jag har skrivit och inte skrivit sa jag lamnar nog det for now:)

Tveka inte pa att komma och besoka! I have plenty of room in my new big house:)
Mucho gusto! (trevligt att traffas typ, minus att vi traffas haha)


Kommentarer
Postat av: idsala

alltså hallååå sluta. va roligt!!



jag kollade biljetter precis:: :: :: (wihoo)



2010-01-08 @ 21:30:31
Postat av: elisha

zalga jag lovar, om jag inte få komma vet jag inte vad jag ska göra! jag mååååååååååååååste få åka med fabbe :(

2010-01-09 @ 22:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0