mot mexico

Första inlägget på året =)
Jag hann inte riktigt skriva ett sista inlägg heller. Jag vet att jag någonstans har skrivit ner vad jag hade för förväntningar på 2010 men kommer inte ihåg vart jag lagt häftet. Jobbigt.

Jag hinner verkligen inte skriva så mycket, ska upp om mindre än 4 och en halv timma för att åka mot arlanda. Så jävla blandade känslor! Visst, skitkul å bla bla bla..men jag har en känsla och hoppas att det bara är nervositeten.
Hotellet är bokat för första veckan så det känns gött.
Nyårafton var kul. Osv osv osv.

Nu ska jag sova lite innan jag dör lite imorgon när jag vinkar min familj hej då.

I mexico fixar jag en ny blogg! Om jag hinner.. haha

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0