onsdagsmorgon, loving it!

God morgon!

Jag sitter på min säng och softilerar lite efter frukosten. Jag är ensam hemma, tror jag. Victors kusin var här innan men jag vet inte om han har dragit, hoppas. Hehe

Vet inte riktigt vad jag ska göra, har massa energi för träning men lollo och jocke är ute nånstans och jag sitter hemma utan nycklar. Jag vill helst hinna träna innan städerskan kommer. Jävlaskit.

Jag pluggade inte särskillt mycket igår så jag kanske kan ta och göra det nu och ha kvällen off, eller bara för spanskan.
Har hittat mina hörlurar förresten! Vet inte om jag nämnde det innan men jag tappade bort dem innan jag ens hann öppna upp paketet. Det låg för övrigt i köket i en påse...
Min nya mobil kom utan en laddare. Systemet här alltså, skrattretande! Jag försökte förklara för gubben bakom disken att jag ville ha en ny mobil med oöppnad kartong. Men han sa bara; sii sii nuevoo!!! Och peka på mobilen. Hopplöst. Hur ny är mobilen omjag har nummer och sms i den?
Jag bad Neish att översätta ett sms och det lät som att det är någon som använt mobilen för att ha kontakt med någon älskarinna, säkert gubben bakom disken hahaha

Vadfan, varför är ingen av mina systrar online? Jag öppna datorn innan jag slog upp ögonen i hopp om att se någon online! Oftast så surfar jag ju efter skolan och då är det redan natt för er.
Internet verkar hyggligt ok nu så jag ska ladda upp bilder för er! Are you ready?!

Kommentarer
Postat av: Idsala

en städerska??



wtf???

2010-01-27 @ 18:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0