siesta

Tjena!!
Jag har snott victors mac eftersom han tvinga mig upp mig pa hustaket och da forhandla vi lite!
Idag har vi haft en lektion pa formiddagen, sen var det meningen att vi skulle trana eftersom vi har en konstig uppgift i consumer behavior. Jag gick till och med med idrottsklader till skolan, det finns inte i min varld egentligen men har ar det valdigt vanligt. Har ar alla fjortisar lite langre. Kan ga i normala klader och sen en hello kitty vaska, man blir ju trott! Haha
Men sen blev vi hungriga och kaka en sallad. Sen blev vi sugna pa nagot sott sa vi at en crepes med choklad, gradde och paron. Sa jaaavla gott!!! Och tranade vi? Haha "imorgon"!
Istallet gick vi och kopte en mobil. Men mina valdigt fa ord pa spanskan lyckades jag kopa en mobil med credits pa och sa fort jag kom hem sa ringde jag HEEEM HEEM. Hahaha det var KAOS!
- halla?
- heeeeej!!
- vem ar det?
- zalga
- iiiiiiiiihhhhhhhh HEEEEEEEJ ZALGAAA
- ZALGAAA????!!
-HEEEEJ JAG VILL COKS^ PRATAAAA
Nu sitter jag som sagt pa taket med victor, paulina och nadia och planerar helgen. Ikvall ska vi till en klubb och imorgon till batarna. berattade jag om dem? Det ar tydligen botar pa en flod som man dricker pa. Senare ska vi inte till det finare omradet utan victors kompis neich kommer till oss istallet sa ska vi softa med ol hemma istallet. Blir nog skonare eftersom vi garanterat kommer att branna oss. Folk tycker att jag ar asrolig som gar runt med 50 i skydd pa ansiktet. Inte ens lollo och jocke har det! Haha men jag vill faktiskt inte branna mig och dessutom ar det fortfarande vinter har sa det ar ok att vara blek ;-)
Annars sa rullar dagarna pa. Det ar skola pa dagarna och hem och kaka middag ihop pa kvallarna. Jag har borjat ata fran gatan. Och jag har bara blivit sjuk en gang, men det var bara under kvallen fick grymma kramper som paminnde mig om kramperna som jag fick ett av vaccinen men lite varre dara. 
Efter middagen brukar vi sitta utomhus och antingen bara prata eller sa sitter victor med sin gitarr och spelar och sjunger for oss. Nan kvall satt bara jag och han ute och han beratta att en av hans drommar var att lara ut spanskan genom lattexter sa jag fick lara mig lite! Men jag kommer inte ihag alla ord tyvarr.
Det finns en lat som ar helt galen. Nar han berattade om den sa sa han "varje gang den har laten kommer sa vet jag att kvallen kommer att ga fran att vara lullig till full" och det AR verkligen en san lat!! Helt cepe.
Igar lamnade jag in typ tre pasar med tvatt for 75 pesos, ungefar 45 kronor! Bra va? 
What else? Nej, kommer inte pa nagot. Ska nog forsoka uppdatera mig lite pa annat hall, typ lasa nyheter! Hehe
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0