modernatur

Jag har suttit och kikat på tjuvlyssnat.se lite under förmiddagen. Så nu ska jag skriva ett inlägg som blivit inspirerat av jsut den hemsidan

Två tjejer ~18 år sitter i den enas systers sovrum när densammes andra syster ~14 vräker upp dörren och frågar helt förtvivlad:
- ALLTSÅ!!! Vem är MODERNATUR??

Ok, det var svårt att fortsätta utan att säga namnen. Det var självklart Fabbe och Idsalas som satt inne i MITT rum när Elisha kom in och ställde frågan.
Det roligaste är att, precis efter frågan så garvar Idsala helt hejdlöst medans Fabbe tittar frågande på henne utan att förstå det roliga med Elishas fråga. Haha.

Fast hon säger självklart att hon visste vad modernatur var, höhö.

Kommentarer
Postat av: fabbe

Jag visste/vet vad de äär!! tönt!:p

2008-03-04 @ 14:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0