akta er för här kommer en arg hon

Hej

här sitter jag hemma, ganska så bakfull.
det var en del som sov hos oss.
alla gick upp till skolan men alla skulle busa lite innan.
vem bryr sig om zalga liksom.

jag är ganska så arg idag och tycker synd om de som ska umgås med mig, vilka det nu blir.
hade ett härligt samtal med mamma igår över fyllan hehe
hon hade drömt att jag hade gått ner i vikt HAHAHA


utgången var vä sådär. för mycket utbytesstudenter.
och idag är jag som sagt arg.
så jävla arg.
nu slog det mig att ett gubbäckel skällde ut mig igår!!
jag sprang över gatan in till porten och han satt i en bil, säkert en taxi.
han hade tydligen ropat efter mig, jag hörde någon skrika så jag vände mig om
så sa han något eeey you speak enlish or what?!?!
och så fortsatte han att gorma ut sig grejer.
skit arg.
jag vände mig om och sprang hem.
när jag sprang ner igen så sa han
man svarar faktiskt när någon pratar med en
men jag hade tankerna hos mamma så reagerade inte ens på det
sen blev jag asförbannad igen.
stööööörd.

nu är jag hungrig. och eftersom vi var ett par stycken som ville käka hos oss..ja eftersom INEGNTING e öppet i denna cp-stad så laga vi upp i princip allt.
nu har jag lite spaghetti, krossade tomater, vitlök, oregano timjan salt och peppar och tonfisk.
det blir nog gott
ingen aning
hungrig som ett as e jag i alla fall

efter att alla gått upp till skolan så gick ja också upp..hon var väl halv tio? åt frukost. sen frös så ja så jävla mkt så ja la mig igen.
sen vakna jag av kims sms
vill du komma hem till mig ikväll för att kolla på idol och hångla lite kanske?
hahaha hon är så jäkla störd.
fick hicka igår innan vi la oss och hon påstodd att den skulle gå bort om hon fick blåsa i min mun.

nu ska jag våldta min mat.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0