Jag vann tävlingen!!:)

Jaaaa!
Gissa vad? Jag vann tävlingen som Maria hade på sin blogg! Skit kul ju! Brukar inte vinna på såånt..Men nu vet jag i alla fall varför jag hade så många fler läsare igår, hehe.

Hmm.. idaag har jag inte gjort så mycket. Vakna strax innan elva. När jag satt och åt frukost så droppa den ena, klasskompisen till Nicole, efter den andra. Nu är vårt kylskåp gaanska så fullt.
Champagne! Haha.. det finns champagne! Vissa kommer att fira att första tentan är avklarad? Hehe

Snart ska jag ut för att träffa Samora, henne har jag inte sett sen helgen Sibar, Idsala och Ilham var här. Och innan dess hade jag knappt sett henne heller.
Så nu ska vi luncha! Med Marija också. Yeei.


Hahaha igår fick Nicole mig att göra sit-ups! Det var ååår å dar sen sist alltså. Men det konstiga är att jag inte har någon träningsvärk idag? Skumt som fan...

Nej! Nu ska jag dra mig neråt för lunchen!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0