eftermiddagshumor

Under den här perioden då vi skriver på c-uppsatsen så måste man vara koncetrerad konstant mellan 9 - 18. Ok, minus lunchen. Och minus de gångerna jag eller Lollo får något slag i huvudet och påminns om att vi ska till Mexico och härja. Då finns det inget stop på oss.

Agnes, stackars agnes som får stå ut med oss. Vi planerar boende, utflykter, fester, maten och aaaaaaallt det där (plus alla "ååååååååååh sol om nästan en månad! åååå straaaand!! åååå snaaaart") medans hon säger; men tjejer, problematiseringen då? vi måste sitta och prata igenom den. teorierna, har du skrivit klart det nu? vad hände med det? vi gör såhär. vi måste prata igenom det här. problematisering. problematisering. problematisering.
Vårt enda problem är om vi ska ta bilen eller bussen till stranden.
Och att vi inte har alla chips i chipspåsen.
Eller att vi sitter och försöker skriva en c-uppsats när allt vi kan tänka på är mexico.

Vi stog ute på campus vi tre och tog en paus. Vi kommer in och huttrar. Lollo håller i en vattenflaska och går bakom mig

- zalga, skulle du bli sur om jag hällde vattnet i flaskan på dig?
- ja, det skulle jag kanske. men framförallt blöt
- det skulle du gilla va?

hahahaha aaaalltså, det är den här nivån humorn ligger på efter 16.00 på en eftermiddag efter en hel dags skrivande av uppsats. det är svårt när man ser framemot något som mexico!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0