Vill du bli min assistent?


crossroad.


Ååå vilken eftermiddag!
Jag känner mig fortfarande nyvaken = extremt sömnig och trött. Men mycket som har hänt!

Gick iväg på mötet och prata lite om hur jag känner inför mexico/holland. Måste bestämma mig imorgon vilket land det blir!!!!!
Gah.
Å då väntar vi på svar från Holland eftersom vi inte vet om hennes alternativ går att genomföra då vi inte har ett samarbete med de skolorna man föreslagit.

Hade kunnat välja Sydkoera också, men jag känner faktiskt inte att jag vill dit.

Magkänslan! Jag har sagt det till några att under hösten har jag bara känt; vafan? vad tänkte jag när jag valde holland?
För när jag gjorde det valet så kändes det 110% rätt. På senare tid har det varit sådär...
Men nu alltså, mexico? Fatta att ha sommar i ett halvt år och sen ha sommar när jag kommer hem igen?

Blir det mexico så åker jag redan 1 januari nångång. Måste nämligen vara på plats 3 januari. scary thing.
Skolan har ett grymt rykte, till och med ett samarbete med oxfoord university!!
Å sen då? SPRINGBREAK?! Hahahahaha tooo good to be true!!

Jag åker inte ensam och det känns faktiskt bra! Jag åker med Lollo som är min c-uppsats kompis och hennes kille åker med henne sen så åker Emanuel från vår klass också. Ev någon annan tjej.

Det känns väldigt bra faktiskt men vill ännu tänka över det lite. det är mycket rörigt i huvudet.
Bestämma sig för ett sånt stort val
Skriva c-uppsats
Div. kontrakt som ska skrivas under och/eller sägas upp
Alla 10 000 blanketter som jag måste fylla i på nytt
Samtal som måste ringas för att avboka ex. stipendie (skulle fått ett par tusingar för att plugga i europa)
Förbereda flytten - var det nu bär.
Julklappar
C-uppsatsC-uppsatsC-uppsatsC-uppsatsC-uppsatsC-uppsats! Bara den tar dagens energi egentligen.
Mitt internet måste fixas. Osv osv

Ouäh. Kan jag få en assistent?

Nej men nu ska jag snora vidare och skriva om våra forskningsetiska principer...vad det nu är... hehe
Om jag kommer hem nångång så ska jag träffa Oraka Gabriella och Samora. Och då vill jag ha GLASS! Trots att jag suttit med jackan på större delen av dagen :-(
Men min hals vill haaa!

Tjarå


Love your life, live your dreams.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0