still babysitting

min andra dag sin barnvakt.
vi har hunnit kolla på tv och ätit frukost och kollat på en massa mer tv. vi har varit uppe sen halv åtta på morgonen!
 Snart ska vi byta om och gå till a6. eller vi ska åka buss.
Jag försökte förklara till flickan att det inte alls är lång till a6 härifrån och att det skulle vara skönt med en promenad, men nej nej:p

En släkting till dom ringde hit imorse och sa att jag kunde släppa av barnen hos henne om jag ville. Eller efter att vi varit ute och lekt.. för mig spelade det ingen roll liksom men sen så ringer flickan sin mamma (som hon saknar jättejättemycket) och säger att hon vill att jag ska vara kvar här tills hennes för'äldrar kommer tillbaks.
Så jag lär vara här till nio tio på kvällen. Skjut mig. Jag vill sova redan nu.

Jag har inte ens med mig kläder som man kan visa sig utomhus med. Har bara mjukisar på mig och nu ska jag gå runt på a6 på en söndag med mjukisbyxor...

Jaaaaa ja. Jag uppdaterar senare och berättar om jag lever eller ej.

Hubu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0