Hos Samora

Sitter justnu hemma hos Samora. Det är en stor dag idag ;p
Vi har lagat en del mat.. men jag har mest fått skala potatis och morötter och gjort  "fatosch". SJälvklart ingår hacka lök och pressa vitlök i det hela, så mina händer stinker i princip:p

Åh. Nu missar jag Idol idag ocksåå! Jävla skit.´I onsdags när jag och JOhan okte till Samora så somna jag på hennes säng som jag hade gissat på innan. Vakna iofs tusen gånger eftersom Samora skulle peta på mig hela tiden.. men i alla fall, till själva grejer: JAG MISSA SJÄLVKLART GREY´S ANATOMY! Typiskt. Och det roliga är att jag inte kom på det förren jag och JOhan åkte till maxi kl typ 21.50. Smart-huvud.

Gissa vad som kom på tv när vi fixa maten?! Hat rhamli med BÅDE Babylonia och ABboud Zazi - skjuut mig! Så jävla braaa! Babylonia är ju ingen Mariah Carey direkt, röstmässigt i alla fall. Men hon verkar tro det med dom rörelsena hon gör.. och så ger hon ingen plats åt Abboud på scenen! Abboud rockar!
Dessutom är han en kopia av min pappa<3 - en ljus kopia i alla fall ;p
Var lite nära till gråt faktiskt. snyft snyft.


Dom kommer snart!


Kommentarer
Postat av: Fabbe

O heeree guud missa du deen =(
Abbood yeah yeah haha:D

2007-10-19 @ 23:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0