Idag

Har precis haft redovisningen av broschyren. Vi var aasbolut top 3 i klassen om inte bäst;) och jag själv får bestämma! Men en av våra konkurrenter hade faktiskt använt bilder som man FÅR använda, vi tänkte självklart på det men tänkte att det kan vi ändra ifall vi blir valda.
Men grejen är att barnavårdcentralen kanske latar till sig och väljer den för att den är HELT klar, självklart var den snygg också... men, äh, vi får se hur det går!

Om lite mindre än en timma ska jag på en föreläsning som heter "Hur jobbet blir Ditt" eller nåt... ska nog inte vara kvar på hela (det är en frivillig föreläsning för allapå skolan) ska hem och käka för att sen ska vi ut och promenera! Jag, Johan, Gabriella och Samora!
JEPP! Vi har en förlovning framför oss! Januari - Februari är det sagt, nångång då.. HOPPAS bara att det inte krockar med mammas - kusins- dotters bröllop. haha
Sjäälvklart vet jag vad det är jag SKA gå på, men man vill ju inte missa något av dem om man själv får välja ;)

Sen ska jag tillbaks till skolan för att skriva en uppsats som ska godkänna mig på förra kursen.. minns inte ifall jag berättat hur det är upplagt, säger det en gång till ändå.. bara för att visa hur orättvist ddet är.

Läraren som vi egentligen skulle ha haft under hela vår inriktnings-termin bestämma sig för att ta ett år tjänsteledigt för att skriav klart en avhandling. Denna läraren är nog den bästa jag haft någonsin. Hon får en att bli helt facinerad av det hon säger, mer än hälften av klassen ångra sig i ettan och ville välja hennes inriktning efter att hon haft en 5p kurs om prganiskationskommunikation - Så duktig är hon!!

i alla fall. Hon hann ha en kurs med oss innan hon tog ledigt,och det var förra. Hennes tenta kuggade jag på med 1  ½ p (!!) Och då har hon lagt ansvaret till kompliteringen på den här andra läraren som vi har fått och då har denna läraren bestämt att jag:

  1. Besvara frågorna som du missade och referera från din litteratur.
  2. Exemplifiera varje begrepp med tre exempel som inte återfinns i kurslitteraturen.
  3. Beskriv hur du skulle lära ut de eller dessa begrepp till andra på bästa sätt; formmässigt, innehållsmässigt och pedagogiskt.
 

Omfång av din tentamen är 3-4 A4 sidor, 12p, normalmall. Tentamen inlämnas senast den 19/10 i mitt brevfack på tredje våningen. 

Jag vet att det var i Fredags, men jag fick lämna in den senare.

Yes. så var det med det. Det är ju för min egen skull.. eller nåt!

Hubo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0