Afrodisiac

Tjenare alla ballonghuveen

Vilken dag, vilket väder!!
Ok, nu ska vi inte överdriva. Halvtråkig dag...fick ju inte överdrivet med sömn inatt, 5½timmar. Men solen skiner i alla fall!
Vi var bjudna hos Ilham på frukost idag, vilket var väldigt mysigt. Men det var bara jag Sibar och Sofia som kunde gå på frukosten. Mer för oss ;)

Efter det har jag bara suttit och försökt att ranka skolorna jag ska söka till. Det är bara 8 stycken jag kan tänka mig att söka till, men man ska helst ha 15 stycken...
Såg idag att man får svaret om intagningen den sextonde. Så antingen får jag en superpresent till födelsedan eller så deppar jag ihop helt å hållet då jag även ska tentaplugga den dagen!
Ne, riktigt så ledsen blir jag nog inte :)

Har varit på stan med lillsyrran som lånat skivor(!) från biblioteket och nu ska den andra syrran göra lite chokladbollar till kalaset imorgon. Tjoho.

Bjuder på den här gamla goda låten. Nja, riktigt såå gammal är den ändå inte.. men ja!

   
Är inte början av låten för skön? När beatet börjar! Nu med den nya baslådan låter det helt perfekt.

Hej då kärisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0