Fin söndagsmorgon!

Men tjoho!

Förlåt till er, som igår kom in på min blogg typ två-tre gånger var, statistiskt sett. Jag ber om ursäkt, men så fort man är ledig en dag så ska man ju hinna med allt, eller hur?
Och ändå hann jag inte gör a allt.

Jag gick upp igår, åt frukost och sen var det bara lörsdagsstädning som gällde! Jag gjorde ett tappert försök för att slippa

- Men ma, du stoorstäda ju hela mitt rum i onsdags. Inte är det smutsigt idag?
- AA! Men tror du inte dammen hinner komma tillbaks på tors-fredag och idag eller?!

Nu snacka vi om ett speeedo-svar. Haha
TUR att jag städa min lägenhet innan hon kom in, säger jag bara. Jiiises.

I alla fall. Precis då jag städat klart å tänkt att jag ska hoppa in i duschen så smsar JOhan mig och säger att jag ska va på stan inom en timma. Turbo Zalga var endast tio minuter försenad:p
Men grejen är att jag tog min skinnjacka (jag var så stressad så jag blev helt varm i kroppen och tänkte att super-zalga inte skulle frysa ute på en januari dag)
Sprang ut och kände hur kylan tog mig, men jag hann verkligen inte springa upp för å byta jacka eller åtminstone hämta min halsduk!
Mötte Maria och JOhan på stan, vi köpte blommor och så åkte vi till Fittja

Maria: Hittar ni till gatan som Elias bor på?
Johan: Haha... neej, men typ.
Zalga: Jag tror jag kan hitta till fittja i alla fall och hela fittja är väl ett stort bostadsområde?
Johan: Haha...aa jo, det är ju så också. (väldigt ironiskt)

Vi hitta till slut, trots att husen var numrerade på det mest konstigaste sättet någonsin!
Anledningen til varför vi ens åkte till Fittja var för att vi skulle överraska Samora på födelsedagen, yeeei.
Vi fick vänta i typ 1½ timma tills hon och ELas kom hem men ändå. Jag råka få igång brandlarmet då jag kom med tårtan, haha.

Runt halv nio blev jga skjuttsad till min morbror där hela släkten var. Mysigt mysigt. Sen sprang jag mamma och sina hem, visste inte att jag klarade av att springa i hela fem minuter:p

Men innan jag la mig kände jag att det inte alls var såsmart med skinnjackan, hostade mig in till sömns. Och hostade mig in till den vakna dvalan....Å nu skriker mamma å säger att kaffet är färdigt bryggt. Lagom lyxigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0