låång dag

Det är vardagslyx att komma hem till ett tomt hem, faktiskt. Har man tre yngre systrar så kan det vara lite påfrestande...höhö

Regnet öser ner utanför, och jag älskar det. Regn är så himla härligt...ska det regna så måste det dock regna ordentligt, inge duggregn!
SItter och lyssnar på Westlifes nya singel. Haha, för ett par år sen var dessa grabbar allt jag lyssnade på..typ! ÄLskade dem, var till och med och såg en konsert i globen med dem!
Deras musik tilltalar inte mig lika mycket nu, men deras nya singel har någon härlig melodi i den, refrängen är skön.



ÅH! Igår fick jag bära en liten bebbe, har inte gjort det på åratal!
Ende sen min syster föddes så har det varit en våg av bebisar i släkten...och min syster föddes för nio år sedan. Men sista kullen (JA, tro mig...KULLEN) kom för fyra år sedan. SÅ längesen.
Men då fick jag ändå fyra kusiner på en å samma vecka.
Jag vet, rekord.
Morbror fick en son, moster en dotter och fabror tvillingar, en av vardera könet.

Men nu är de så stora så jag knappt kan bära dem längre. Så det var riktigt mysigt att få bära bebisen igår, älskar bebisar!


Nu ska jag titta på lite Vänner. Kan inte den här dagen gå utan att få skratta en enda gång...

Kommentarer
Postat av: Bobo Vieri

This is trash!! Lyssna inte på Westlife!

2008-06-23 @ 21:34:51
URL: http://the-story-about-sweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0