Ansökan till lägenheten

God morgon!

Vaknade iofs för ett tag sen, ja...tre timmar sen rättare sagt! Vakna av att pappa kom in i rummet och undra om jag skulle på praktiken eller inte idag. Jag bad honom att starta datorn i sömnen eftersom jag haft mardrömmar om denna lägenhet.
Vakna i princip varje kvart enbart för att jag drömde att jag sov bort dagen och man gett bort MIN lägenhet!
Jag vaknade bara nån kvart försent och sprang direkt för å hämta telefonen och började ringa som en galning. Väntetid.
NOT good.
Väntar å väntar...
Sen svarar en tjej och säger att jag måste skicka in en ansökan. Men vafan?! Varföör i hela helvetets namn skriver de inte ut sån information på hemsidan? Ingen info what so ever om hur man ansöker! Skulle ha skickat ansökan jäveln förra veckan!

Å när jag fråga hur många intresserade de har

- jaaaa,det har ju ringts en hel del idag...
De hade bara haft öppet i tjugo minuter - max!
- å så borde nu nog inte vänta med att skriva ut ansökan till imorgon. Skicka in den idag så vi har den imorgon redan.

Nu ska jag bara få tag på en skrivare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0