Två årstider på en och samma dag

Imorse när jag vakna (efter en grymt konstig dröm) så var det snö överallt, och mer snö än vad det var sist så det fick mig att tro att vintern var tillbaks och jag övervägde att gräva fram vinterjackan igen...
Men jag envisade och tog skinnjackan ändå - bra val kan man tycka nu när det är mer än 6+ ute! Det är ju VARMT!

På förmiddagen var vi och träffade informationschefen i Huddinge kommun och diskuterade jobbet som vi ska göra för dem. Sen så åkte jag och chefen till Skärholmen centrum där det var meningen att vi enbart skulle fota lite (de gjorde ett megastort jobb för skärholmen centrum när det byggdes om) men vi stannde för lite lunch och åt libanesiskt. Gott var det!

Nu sitter jag här och inte har sådär mycket att göra. Chefen ska tydligen resa bort på lördag och vara borta i en hel vecka så jag ska få jobba med en annan här på kontoret, men det lär inte vara sådär överdrivet mycket att göra, vilket passar mig bra just nu när jag måste plugga litegrann. Dessutom åker jag ju till Jönköping på onsdag!! Längtar ihjäl mig!!:D
Aaah. Känns som att jag ska åka utomlands eller nåt, höhö.

Nä, jag tror faktiskt att jag ska hem! Eller snart i alla fall.
Ajuste! Chefen skulle prata med en kontakt som han har för en viss pr byrå för mig. Fatta grejen!! Lets pray for the best!:)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0