Ljuva ting och Engla

    

Jag tänkte vara med i en tävling som Engla´s showroom utlyst. Brukar faktiskt inte vara med i såna tävlingar, då jag vet hur många det är som är med (har aldrig tur i sånt)...
MEN! Detta är av enda anledningen till min nya lägenhet. Jag k a n  i n t e  s l u t a  t ä n k a  p å  d e n!!

Och de här fina grejerna hittade jag på Ljuva Tings hemsida och hur fina är inte dem?
Den första bilden så skulle jag vilja ha tre stycken av den vita kroken.
Andra bilden säger väl sig självt, man måste ha något fint att ha vinet på ;)
Tredje grejen är hur söt som helst! Den skulle jag mer än gärna använda varje morgon med lite juice i.
Och Fjärde där är grytunderlägg, för snyggt! Passar till två-tre små grytor eller en enda stor - perfa!
Femte och sjätte bilden är ändå bäst. Jag vet att min nya centrala lya kommer att förvandlas till ett Frälsningsarmé - så var passar inte in mer än denna söta sak?

Egentligen så kvalificerar jag inte ens då jag inte gjort ett kollage som egentligen krävdes. Men en rolig sak å göra ändå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0