rockin´like nobody else!!

Vad gott jag har fått sova, men nattens drömmar måste ha varit bland de konstigaste någonsin haha
Jag tappade min telefon så jag drömde flera gånger om att någon kom in i rummet och jag bad dem att plocka upp telefonen och när jag då tog den så vaknade jag och kom på att den fortfarande låg där.
Klockan tio ringde klockan i alla fall och då var det bara att stiga upp.
Frukost.
Platta håret.
Klä på sig.
Sminka sig och gå till skolan. Ni ska bara veta hur snygg denna utställningen kommer att bli!
Längtar tills på måndag då man får se den hela.

Nu har jag ätit gulaschsoppa. Jag vet, vad tänkte jag med? Det kom jag på när jag gick ut från Hemköp igår "varför har jag köpt just denna soppa? Man åt ju inte ens den när man fick den serverad i skolan..?!" Men den var inte så farlig faktiskt.
              

Läste nyss en intervju med Ingvar Kamprad som aftonbladet har gjort. De frågade honom om han besöker alla Ikea över hela världen;  "Förr försökte jag besöka alla förutom dom i Australien. Det ligger så långt bort och det finns inga billiga flyg dit [...]"
Hans förmögenhet? Njaa..en sisådär femhundratrettio miljarder. 530 000 000 000.


             
Jag har haft huvudvärk de senaste tre dagarna
och har ingen aning om varför. Jag har aldrig, aldrig huvudvärk. Och har jag det ibland så är det för att jag slarvat med att antingen dricka kaffe eller vatten. Men jag har inte slarvat med kaffet i alla fall. Inte vatten heller egentligen, drack upp 1½liter loka igår.
Så det här är lite skumt. Särskillt efter att jag ätit två alvedon?

Oh well.
Igår kväll, då jag var i skolan så fick jag ett sms av min kusin, Sibar:
Hej! är du ute och festar?
Festar? Jag festar väl aldrig?;) Jag är i skolan faktiskt och fixar inför utställningen. Vad gör du?
Oj, vad ovanligt att höra att du inte festar på en fredag! Jag är med din syster och therese på Söder, 54.
Oj, vad ovanligt att höra att du faktiskt tagit dig ut för en drink eller fem!

Jag och hon kanske inte är så lika trots allt!

Nu ska jag äta lite mer alvedon. Och kanske sova lite, för ikväll är det FEST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0