Städa innan den första kaffekoppen

GOD MORGON!!
När jag låg i sängen och vred och vände så kom jag på att jag skulle ha tagit ut min tvätt igår kväll! Så jag sprang upp och in till tvättstugan(rummet?) och såg att min tvätt fortfarande låg kvar i torktumlarn - tur!
Och när jag kom in i rummet igen så började jag att vika allt och tänkte...äh men vafan ska jag sova om nu? Måste ändå hinna städa innan Nicole o co kommer hem.

Städa - in deed!! BIG TIME!
Jag har plockat bort allt (det är det värsta med all städning, att PLOCKA upp och bort grejer), sopat, dammat av, SKRUBBAT fönster+fönsterlister, alla skåp och garderober och spisen. Herregud. Jag har russinfingrar av all vatten och rengöringsmedel!!
Och jag hade inte ens hunnit tvätta ansiktet. Men nu har jag i alla fall druckit lite kaffe och ätit en marabou Co-Co (nostalgi!) och ska snart börja röja i köket - sen, SEN är allt klart.
Kan ni tänka er att jag kanske ska få köpa en säng idag? Jag kan inte föreställa mig den lyxen, ooomöjligt hehe

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0