TENTANTENTANTENTAN

HAHAHA
jag måste bara få berätta om tentan.
Jag stressa till skolan. Hade ju en grymt tråkig morgon...hur vänder man på det? man ser till att man är jävligt snygg. Jag tog på mig kjol och stövlar och invigde min nya väska.
Stressa som sagt till skolan, trots att jag hade bra tidsmarginal.
Hade en konstig känsla i magen...ingen ångest eller så. Eller så var det ångest som jag förträngde. Ingen vill skriva omtenta!
Men jag hade ju inte pluggat. Visst,  skrivit rent mina anteckningar men inte läst en enda sida av någon av de typ..fem böckerna.
INTE BRA.

Och sånt borde jag inte skriva här eftersom mina småsystrar läser. Till er: PLUGGA VARJE DAG. INGEN LEK MED KOMPISAR INNAN LÄXORNA ÄR FÄRDIGA.Det är inte ert fel att ni inte har samma grymma hjärna som er syster som klara av tentan GALANT. Hehe
Jag såg frågorna och försökte hålla mig för skratt.

Herregud!!

Nu ska jag springa på lektion. Jag är så stolt över mig själv, för jag är FÖR JÄVLA GRYM! Det är fan vad jag är. GRYM SOM IN I HELVETTE!!

Ps: systrar, det är klart att ni har lika grym hjärna, vi är genier. men ni måste fortfarande läsa era läxor! saknar er grymt mycket, puss!

Kommentarer
Postat av: elisha

aaw du tänker på oss:D vi saknar dig också

2008-11-06 @ 21:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0