brandlarmet

Först och främst: Francisco...jag vet inte om jag ska slita sönder ditt hår och dra i dina öron och skrika högt så dubörjat att gråta, bara av det och att jag sen ska slå dig i magen, pungen, knävecket och smalbenet. Eller om jag ska ge dig en stor, varm och mysig kram fylld med kärlek.
Jag vet inte. Du verkar behöva båda!!!!!!!!!!!!!

ANyway.
Jag ville bara berätta att när jag, Nicole och Kim satt och åt vår goda middag så började brandlarmet gå.
Haha. Vi sprang åt varsitt håll för att greppa tag om något för att sen springa till larmet och flaxa med det.
Nicole, smarthuvudet tog en stor filt...så stor att den var milimeter ifrån de tända ljusen på köksbordet. Haha!!
Och allt var dessutom hennes fel.
Hon envisade om att grilla sönder potatisen i ugnen. Och när den väl kom ut, "grillad" (stenhård) så smakade den jord.
Så vi tvinga henne att äta hela.

Haha. Nää det gjorde vi inte.

Nu sittter jag och äter på salladen som blev kvar...den är så kall så jag måste ha munnen öppen, så som man gör när maten är för varm.
Var jag den enda som hade vuxna runt omkring som skulle blåsa i munnen när man råkat stoppa in en för stor bit varm mat i munnen? Hahaha! Det slog mig precis att de gjorde så. Hahaha fyfan
Gonatt!!

Kommentarer
Postat av: fab

hahaha aa fy fan va vidrigt asså!

2008-09-18 @ 10:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0