lite lite lite sådär...dagen efter en bra kväll.

Eeehh...godmorgon.

Jag var på inflyttningsfest igår.
Ehehe..Det var roligt.
Jag är fortfarande lite svag.

Kom dit då det fortfarande var lugnt och då hade jag redan hunnit ta en öl hemma. Satt och prata med en av mina nollor, som efter ett tag försvann, så jag fick snällt sitta och lära känna de nya nollorna.
De var snälla.
Men till slut kom TVÅ killar från min klass. Jag blev så glad så jag typ...våldtkrama dem.
Sen så spela jag något kortlek med mina nollor och våra adoptivbarn hehe..men de lura mig så jäkla mycket alltså. Eller jag tror det. För jag fick dricka hela tiden.

Det var ju inte meningen att jag skulle till kåren. Jag har inte mitt studentkort, men jag har kvitto att jag betala förra terminen och det kvittot ska funka fram tll oktober. Så jag sprang hem när vi alla var påväg till kåren men tror ni att jag hitta kvittot eller?
Saken blev inte bättre av att Nicole satt och garva åt mig och ringde Kim som kom och garva åt mig med. Och Kim hade med sig en killkompis!
SKITKUL!
Jag slog i huvudet i väggen. Jag vet inte hur det gick till.
Jag vet bara att jag lämna lägenheten typ..upp och ner.
Min resväska som annars brukar ligga ovanför våra garderober låg på golvet, helt våldtagen.
Alla papper var utslängda från mapparna och sånt sheisse.

Till slut fick jag låna Nicoles nolle-band så jag kom in ändå. Tur att jag är duktig på att spela nykter, för annars hade jag aldrig bli insläppt.
Och det var så roligt på kåren faktiskt!! Träffa en massa massa MKVare som jaginte sett sen i våras å sånt. Mysigt mysigt.
MEN HELVETTE vad jag irritera mig på en alltså.
Jag kanske var full och allt..men tjafsar man med mig när JAG VET ATT JAG HAR RÄTT då blir det k a o s.
Jag ska försöka bevisa min rätt också.
Kul att alla hans kompisar var på min sida ändå.

Kvällen sluta med att jag tog en välbehövlig hamburgare med Sanrdra och Gustav. Sen gick jag hem till mitt.
Och jag vakna för typ...1½timma sen av att Nicole sliter upp dörren och skriker på arabiska. Hon snackade med sin syster som är i libanon.
Hon fråga om jag ville med och käka.
- Eeehh....nu? Jag har precis öppna ögonen.
- Ee nu! Jalla klä på dig alla står och väntar där nere.
- Nej nej nje...gå ni.

Så somna jag om.
Sen kommer hon tillbaks och skriker
- UPP OCH HOPPA! VI SKA GÅ Å KÄKA! JAG OCH DU.
Jag gav efter.
Fyfan..så som jag såg ut alltså.
Mitt hår fortfarande så som jag satte upp det, full i kårens toaletter.
Jag sa det till Nicole "Fan, ser personalen mig nu så kommer dom låta oss komma först i kön för de lär väl tro att jag är nära döden eller något..."
"Aaa...eller så släpper dom inte ens in oss!!"
HAHAAHA

Efter maten då vi gick över gatan till vårt hus (så långt gick vi..hehe) så berätta jag alltid föreställt mig ta på mig något och gå ner för å käka, för att jag bor så nära.Men aldrig har jag ändå trott attjag ska göra det påriktigt.

Nu måste jag ha KAFFE. För sveriges all vatten är nog slut efter mig.
Sen så måste jag nog städa upp allt jag hade ner igår, hehe... det finns bilder på det förresten. hahaha..
Sen lektion..och sen? MER FEST.
Fyfan.
Jag går enbart för att Nicole och Kim har assköna klasskompisar.
Kvällens tema? Eh..pimps and hoes. Den känns sådär.

Å en annan sak.
Ät inte thailändskt efter en kväll med mycket öl!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0