Freitag it is

gutenmorgen

idag vaknade jag lite senare än igår, men med tre minuters marginal innan klockan ringde! bra va?! du bryr dig va?!

ååh vet ni vad som hände precis då jag åt frukost?! från ingenstans så ramlade ett mynt ner på golvet!!!!!!!!!! EHH HJÄRTATTACK. NÅGON. INNE. I. MIN. LÄGENHET!!!!
Jag låste inte dörren förrns jag la mig och den hade varit olåst sen 18 tiden då ashur gick, någon måste ha smygit in och varit här hela natten!!!!!!!!!! Nej det är samora som driver med mig!!!

Men sen så kom jag på att jag hade öppnat fönstret i mitt sovrum och på fönsterbrädan har jag en tavla och framför den har jag mina pundmynt. Så tavlan måste ha rört sig och puttat ner mynten.
Men skoja inte om hjärtattacken alltså. Mitt hjärta slår fortfarande.
Nej, det gör den inte. Det var mer än en halvtimma sen. Men ni förstår.

Nej men jag kanske ska ta och...ja, ni vet väl vid det här laget, PLUGGA,
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha typiskt! sånt kan bara hända dig asså:P

2009-04-24 @ 18:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0