this is me trying to write my homeexam

Jah. Det gick väl inte direkt som jag hade hoppats idag.
Kontakta Samora (varför gör jag det?) kollar hur hon jobbar. 5-8. Då kan vi lika gärna leka lite innan hon jobbar (nej det kan vi inte)
Vi bestämmer oss för att promenera runt munksjön. Perfekt tänker jag, eftersom jag ändå skulle till stadsbiblioteket.
Jag väntar. Och väntar. Och kom på mig själv tycka att jag är en idiot som gör planer på dagen man planerat skriva klart hälften av hemtentan.
Till slut dyker hon upp. För varför ska hon stressa? Jag har ju bara en hemtenta att skriva.
Men. Fortfarande, mitt fel.
Vi kommer ut strax innan ett och vid den tiden har jag ju hunnit blivit hungrig.
- orkar inte gå runt hela munksjön, det är tråkigt.
- ska vi promenera till ica maxi och handla mat?
- det är det bästa förslaget på länge samora!

Så vi gick dit och handla.
Det hon hade glömt var att hon bestämt en tid med ashur hemma hos mig 30 minuter senare (Ja, hon fick för sig att det bara tar en halvtimma att gå runt hela sjön när det i allra bästa fall tar 40 min, i vårt fall snarare 1.30 h)

När vi kom hem så började JAG att laga mat. Potatismos, korv och sallad. Avancerat värre. Sen diskade SAMORA och ASHUR gick ner för att handla efterrätt. Kex, bellerina och kladdkaka. Vi orkade bara med kladdkakan haha
bara och bara

För lite mer än en timma sen gick ahur härifrån, samora för mer än tre timmar sen. Och hur det har gått med min halva hemtenta?
Ja, ni ser väl!




Svar på mina frågor:
1. För att det är jävligt kult att vara med Samora. (oftast)
2. Jo, det kan vi och kommer alltid att kunna leka tillsammans.

Förövrigt så HAR jag faktiskt varit på biblioteket. Självklart fick jag med mig en avgift, dock för att jag inte hade ett lånekort med mig. En annan härlig avgift var en avgift på el-räkningen. Kul att den kan glömmas bort så lätt...och extra kul är att räknar man ihop mina onödiga avgifter jag fått på två dagar så får jag nästan ihop en resa hem!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0