Facebook | Home

Hello,

här sitter jag och petar PÅ näsan och pannan och skalar bort död och bränd hy. Alltid kull att flagna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111eetttt
För exakt ett år sen så befann jag mig i bulgarien med hela familjen och tokläste stieg larssons böcker, toksolade, ät som en häst, bråkade som en satmara och levde livet som en prinsessa. AAAAAAAAmen typ!! Nästan då, ok?

Idag har jag i alla fall varit på stan två gånger. En gång för att hämta upp syster från teaterlägret, eller vad man nu kan kalla det. (Jag vet! På vår tid var alla läger ute i skogen. Nu vill barnen hänga på stan. Usch)
Gick runt med Sibar och Ilham ett tag. Förbammade mig över tjejer och deras jävla beteénden igen och jag sa till min syster, 10 år
- Lyssna och lita på mig när jag säger att du ALDRIG, aldrig ska skaffa tjejkompisar
- ...

Jag märker att hon blir lite ledesen och hon svarar
- Men jag har redan två stycken bästisar som är tjejer!
- I fortsättningen håller du dig till killar ok?
- Okej.

Hahaha det var kul!
Andra gången på stan var med Ilham och Idsala. Vi fikade och vänta upp fabbe innan vi promenerade hem.

Ja, just nu kan jag inte bestämma mig ifall jag ska vara vaken till Paradise Hotel eller om jag ska lägga mig?
Hmm, det blir nog att jag läser lite och lägger mig.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0