Leaving this part right here

Är i jönköping nu. Not funny! Fyfan vad jag är klar med den här staden.

Resan gick hur bra som helst. Jag kallade Lollos mamma för mamma redan efter en timma, fast det var för att vi larva oss som ett par mongobarn och härma bobby och hans mamma haha
Strax efter nyköping stanna vi för att äta bland alla lastbilschafförer. Sen pluggade jag och lollo i baksätet och efter lite godis så somnade vi en stund och efter en liten stund till så var vi framme at last. Jag hoppade hem till min lilla Nicole där vi catchade upp och planerade lite och så. Sen lekte jag superhjälte och rädda hennes mobil från den brännande (not) elementet. Min mobil har jag också ramlat ner där så jag kan ju mina knep nu.

Nu har vi har haft ett gruppmöte och nu ska jag skriva ner alla fel vi har på vår uppsats inför morgondagen.

Imorgon är klar med allt! L Y C K A!!

Men vi ska redan börja fira ikväll. Ska hemåt, handla och laga lasagne och invänta de små söta flickor som vi ska käka middag med. Senare ska vi ut men vi får se om jag lyckas komma ifrån den utgången, vill verkligen inte.

Imorgon sitter jag i den übersköna bilen mot 08landet igen å jag kan inte vänta länge nog! Morgondagen, KOM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0