milstople.




Jag kom hem vid halv två igår.
Stog och hoppade och kramade Nicole i hallen när jag skrek att min uppsats var klar. Jag fick ont i magen, katarront för att jag inte kände mig lugn. Tror att det tar ett tag, tror dessutom att sömnbrist och brist på mycket annat har en del med det att göra också.

Hoppa in i duschen ganska så direkt och gick och la mig. Vakna upp strax innan tolv och var ganska nöjd över det mesta. Det är liksom, så mycket glädje att man inte kan reagera eller få ut på något sett. Det tar sin lilla tid.

Jag började diska innan frukost, alla miljoner matlådor (är allergisk mot dem) men blev för hungrig och så slog det mig att jag inte ätit på typ..nästan ett helt dygn. Så jag satte mig för att äta frukost framför klimatmötet i köpenhamn, det var jobbigt att lyssna när man översatte vissa människor. Så jag gick upp och diska resten. Så med lite luft och mat så slog det mig plötsligt:

JAG HAR JU FÖR FAN MIN FIL. KAND. EXAMEN I HANDEN! (+EXTRA KURSER)

Förstår ni känslan? Nej, det gör ni inte i och för sig. Och att ha klarat av den här stan i 3½år kräver nog ett eget diplom av något slag.

Jag är så jävla nöjd.

Så jävla stolt.

Och så äckligt LYCKLIG!

Nu vill jag bara fira! Vilka är på!?





refuse to be average, let your heart soar as high as it will.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0