första lektion i photoshop

FÖRE:


Okej, det gick inte så bra. Jag har retuscherat denna charmiga man och gjort honom relativt rynkfri. Bara sådär, lagom lite. Inte så att man såg att han var photoshopad. Men jag vet inte riktigt hur jag ska omvandla en sån fil eller vad jag ska omvandla den till så ni får hålla tillgodo tills dess att jag lärt mig, för jag vill visa upp det jag gör under den här kursen!
Nu ska jag ut i det friska vädret! Tyvärr höll inte våren utan det har snöat massvis under tiden jag har suttit här i skolan.
Kisses.

Kommentarer
Postat av: Fabbe

Va fan ja ville se juu!!:P

idag va de vääärsta solen här, så ja antar att de snöar hos oss imorn=(

2009-02-09 @ 22:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0