goodie goodie

Visst hade Ilham årets dummaste fråga, Fab?

Anyway. Sitter med lite träningsvärk just nu. Körde ett body pump pass igår. Hade tänkt att bara gå ner för att springa lite men jag somnade (I EN HEL TIMMA) medans jag väntade på Samora så det fick bli ett pass. Huur skönt som helst! Hon kom med mat till mig också, L Y X!! Så jag fick fisk med potatis till middag och nu har jag matlåda med mig också. Ganska så stolt.
Men känner jag mig själv så kommer jag att käka det hemma haha

Gårdagens lektion kickade ass, hur bra som helst! Det handlade om hur lurad man kan bli på nätet(genom reklam alltså), hur man gör för att locka med rätt reklam å så. Konsumenternas beteende osv. Loving it. Älskar veeerkligen sådant.

Jag kommer till Södertälje runt lunchtid på lördan. Är någon på med att ut och festa? Ja?
Och vi har bokat våra flygbiljetter till London baby! YAI. Vi missar mer än halva dagen på lördagen, så shoppingen blir gaanska så pressad. Specieltl med tanke på den überlånga shoppinglistan jag skrev imorses. Hehe

Nej, men vet ni vad? Jag ska nog ta och tralla hem för att käka. Kanske att jag till och med lyckas med att hitta biljetter hem redan imorgon! Hur glada skulle inte ni bli då?!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0