på tal om ingenting liksom

Hej
igen.

Jag har precis ätit en megastor tallrik med spaghetti och tikka masala sås. Det var inte så gott, men det gick ner.
Nu har äntligen grannen varit och hämtat sin laddare så jag slipper tänka mer på deet och snart får jag ett samtal av samora för att veta om hon ska jobba över eller inte. Om inte så kommer hon hit så vi kan hänga lite. Hoppas att hon är lite godissugen, för det är jag. Ont i örat har jag också, tänk om det är en öroninflammation? Jag har haft den en gång tidigare, och det är inte så mysigt kan jag tillägga.

Yeah. That´s it I think. Jag vet själv inte varför jag skriver på engelska...kanske för att vi under ölleken igår hade i regel att prata engelska hela tiden. Och att det fanns en utbytesstudent på festen i fredags som insisterade på att prata med mig hela kvällen. Jobbigt läge.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0