en snorig måndag

Hehe..gissa vem som är kvar i Södertälje?
Samora lärde mig att man kunde leta efter några speciella sista minuten tågbiljetter, jag har alltid trott att det är automatiskt det där. billigt ju! förstår ni hur många timmar av mitt liv jag spillt på bussresorna eller?

i alla fall. kikade på biljetter till imorgonbitti och såg att ett tåg skulle vara frmme i jkpg 13.01 och jag börjar skolan 13.00 så ja tänkte att har jag liiite tur så har de ändrat schemat så att jag börjar vid 14.
Jag hade inte bara lite tur, utan mycket. Inställd lektion. Har en enda lektion och det är på torsdag. Nästa vecka är det lektioner på onsdag och torsdag, sen är det södertälje som gäller igen!


Jag har snorat på hela dagen. Jag vill inte veta vad baciller det ligger i tröjärmen! förutom det vanliga "är du forfarande här zalga?/är du här igen zalga?/pluggar du och bor du verkligen i jkpg zalga?" fraserna så har jag hört "prosit"
Ok. I wish. Ingen sa prosit. Det var de gamla fraserna as usual. "När bokar du tågbiljetterna zalga?"

Vi har mest legat hemma och degat idag. Jag  och Sibar var nere på stan och promenerade en stund. Jag brände sönder munnen och matstrupen med vårt take away kaffe. Men det var riktigt mysigt att få komma ut i dagsljuset. Sen kom vi hit igen och färga mitt hår.


Haha! Min gudmor var här och fika i förmiddags och det var då Sibar också kom så jag och hon tjaffsade som vanligt. Vi bråkar alltså jämt och ständigt..och stackars gudmor som inte vet att detta är normalt, hon blev lite rädd och trodde att vi blivit ovänner. jag sa: men herregud gudmor, du om någon vet att jag fick döpas i hennes rester!! hahaha
äääääärligt alltså.

ilham jag måste få höra din röst. jag har tappar stinget på att härma dig..jag låter mer som al fadji nu!

nej nu har jag tjattrat för mycket. Pyss.



Kommentarer
Postat av: Fäb

hahaha SOLEN SKIN333333R JAG KÖRDE VILS33333!!

hahahaha

2009-02-03 @ 21:33:49
Postat av: Fäb

hahaha SOLEN SKIN333333R JAG KÖRDE VILS33333!!

hahahaha

2009-02-03 @ 21:47:46
Postat av: Fäb

hahaha SOLEN SKIN333333R JAG KÖRDE VILS33333!!

hahahaha

2009-02-03 @ 21:49:59
Postat av: ilham

sla en pling sa far du hora min heeeeeta rost!!!

2009-02-04 @ 00:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0