Shine on you crazy diamond

MM, vilken morgon :-)


Vi kom hem sent på onsdagen som sagt så jag gick snabbt in och duscha och det rann faktiskt smuts ner. På riktigt. Utan överdrift, någonstans. Sen däcka jag. Så trötta som vi var. Vi hade fått tre timmars sömn den dagen. Fatta shoppingen, resorna öveer hela london, hoppandes och skrikandes i typ 2 timmar på konserten, "efterfesten" och "efterfestens efterfest" och så tre timmar på det. Inte alls trötta. Och på de tre timmarna lyckadesvi åka hem, packa, åka in igen, shoppa, åka till flygplatsen - ståendes i 1h i ett fullt undergroundtåg och springa till gaten. Iofs så däckade vi på flyget. Ja men ni kan tänka er ändå.

Blev väckt för tidigt. Sibar och moster var påväg till mig för att få se allt jag shoppat haha
Så det blev en liten catwalk där innan kaffet (igen!) sen kom morbror med sina tre små frön som jag bara vill äta upp. Jag åt frukost två gånger för att jag var så hungrig.

Efter det tog jag på mig min allra finaste tröja med ett par mjukisar och så åkte jag, sibar och idsala till sibar där vi åt potatismos och köttbullar. Jag låg mer på soffan medan kvinnorna fixade mat åt mig hehe
Och efter maten gjorde jag detsamma när det kom till disken hehe x 2

Sen satt vi bara där och softilerade hela dagen. Huset fylldes på. Och vi kollade på när Sibar packade lite. Det gjorde inte alls ont. Och sen så åkte vi hem bara. För då var det kväll!

Igår blev jag väckt igen av Sina som tyckte att det räckte för mig. Hon var uttråkad. Så jag och hon hängde resten av morgonen. Sen satte jag mig vid youtube och kollade på folks klipp från the killers konserten. Och en liten del av mig dog. VADÅ ÅNGEST?!
Jag har liksom precis förstått att vi verkligen har sett dem och jag vill dit nu nu nu nu igen igen igen och mer mer mer. DET VAR SÅ BRAAA!!:'(

Senare på eftermiddan så åkte jag idsala och sibar till sthlm för att sibar skulle fixa lite grejor. Efter det var det spontanmiddag med typ..hela släkten hemma hos Sibar. Morbror har precis kommit hem från argentina och brasilien så han satt och berätta om den resan. Sen pratade vi om den härliga klassikern, invandrarpolitiken och de senaste händelserna i södertälje. förutom bränderna så är det många som blivit rånade i deras hem, mitt på ljusa dagen. Mitt under diskussionen så får mosters man ett samtal från hans släkting som precis berättat att även han precis drabbats.
Helt sanlöst. Det finns såna odjur i den här stan alltså.

Anyway. IDAG! Frukost med godaste pannkakorna och äntligen har jag fått äta en hel semla som bara hade pyttelite mandelmassa! Mandelmassa är urk.
Nu ska jag mest gå och lägga mig med en stor filt. Jag fryser ihjäl trots mjukisar från topp till tå. Sen så ska jag vänta på att lat-idsala ska komma hit med sina jäkla londonbilder. Alltid samma historia.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0