you'll find my footsprints in the sand

Igår kväll och imorses så har jag suttit och läst gamla inlägg på min blogg. Jag läste augustimånads inlägg, jag skrev så mycket roligare då! Och fler bilder hade jag också. Och jag blev helt förstörd när jag läste inlägget från då vi var i bulgarien...vill ha soool å baaad! Och så tänkte jag på hur jag kunde ha sån otur och bli SÅ sjuk under just de varmaste dagarna.

Sitter i skolan nu i alla fall och ska snart kolla på photoshop lektionerna. Ikväll är det fest! Var längesen jag var och festade med studenter faktiskt, ska bli riktigt kul!

Maria sitter också här med i datasalen och hon visade mig videon till Leona Lewis låt footprints in the sand. Aahhh..kolla på den om ni vill få gåshud! Jag däremot har lyssnat sönder hennes "Run"...fast hennes å hennes är den väl inte. Snow patrols har gjort den innan!


I promise you, I'm always there. When your heart is filled with sadness and despair, I'll carry you when you need a friend.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0