210109

Ligger i min säng och låter "Kvällsöppet" gå i bakgrunden. Jag har precis ätit en av mina favoritsnacks "Elderado tortilla chips-chili" - riktigt gottit!

Just nu, just idag känns det som om det var en evighet sen jag var i Södertälje sist. Jag var där i söndags. Jag har en countdown som Samora tycker är jobbig.


Nu får vi se när jag kommer. Kanske på onsdag kväll redan, kanske på fredag kväll. Kanske inte på ett bra tag. Beror på!

10 minuter senare...

JO just det fan! Nu har jag tagit tag i min träning!! Ringde Ashur idag och bestämde en träff så vi kan gå ner till gymmet tillsammans. Måste hinna med att springa ner på stan för att köpa byxor, tshirt/linne, skor och en sport-bh och sen är jag redo för träningen! Nu fan är jag taggad!!

Men innan träningen ska jag och två klasskamrater åka upp till Norrahammar och fixa oklarheterna kring en broschyr som vi ska arbeta fram för skolorna uppe i dalen där. (Dalen, hahaha...alltid lika roligt att höra och säga!)

Nej, nu ska jag sluta. Idsala vill att jag ska blogga om henne men det ska jag inte, har en alldeles för stor omtanke för mina läsare:-)

God natt vänner!

Kommentarer
Postat av: sina

haha varför vill hon att du ska blogga o henne för

2009-01-22 @ 10:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0