dan före dan. sad sad sad...

Guten morgen.
Jag och Sibar pratades vid för en tjugo minuter sen och hon sa att hon var redo. Jag sitter i pyjamas, helt ofixad fortfarande så hon gav mig en timma. Jag behöver inte en hel timma så jag slappar lite ist.
Jag har precis hittat tågbiljetter till jkpg imorgon! Billigare än bussen (270kr) alltså både bus4you och swebusexpress, så jag är riktigt nöjd! Jag får 1½ h extra i Södertälje OCh är dessutom framme tidigare än bussen. Good good. Det som är lite mindre good är att på bussen fick jag sällskap av ashur, på tåget har jag sällskap av (förhoppningsvis) ett eluttag.

Igår så fyllde ilham år alltså! Det var en toppen kväll. Vi käka tacos, chips, GODIS(Jag åt hela skålen) och nötter. Till det drack vi vin. Vi lekte lite lekar och hade några diskussioner, framåt 11 tiden så kom någon på idén på att åka in till sthlm och vid midnatt satt vi i två olika bilar och vi hamna tillslut på ambasadeur (hur man nu stavar till det) och det var KUL! Vi dock hem innan stängning, vilket var bra iofs. Idag vakna jag av att mammas moster och mamma satt och prata. De kom med det vanliga snacket "Gabriel och Ibrahim (idsalas bröder) satt hemma medan ni tjejer var ute på stan till tre-fyra va?" och sa bara, på ett väldigt ironiskt sett "NEeeeej stackarnaaa..satt killarna hemma medans vi tjejer var ute och hade kul? Jag får sååna skuldkänslor" haha
Jag fick mn favvo till lunch idag. Vet fortfarande inte vad det heter på svenska, jag trodde att det var matvete men det är det tydligen INTE. För jag köpte matvete, och det var alltså inte samma sak.

Nu ska jag nog röra på mig. Sina sitter och skrattar åt det jag skriver, hon står och hänger här brevid mig.  Och vilyssnar på B..A.R - SÅ synd att du är så söt. Sommarkänslor IN DEED. Jag tänker på mina promenader till jobbet som var mina happy moments. Sina säger att hon tänker på bulgarien. Vi lyckades få med den i EN av våra mp3or och även den försvann efter första kvällen, skit skumt. Men den kvällen var också mycket mycket rolig då jag flippa i vårt hotellrum. Hela familjen var i mina föräldrars hotellrum och jag var ensam i vår så jag plugga in hörlurarna i öronen, höjde volymen så även ni i sverige kunde över och jag sjöng, å sjöng å överrösta musiken. Hoppa runt på sängen så mycket så att jag blev andffdd. På andra sidan balkongen satt resten och garva åt mig.

Men nu, nu ska jag röra på mig på riktigt! Syrran ringde precis och sa att hon var hos IDsala (huset brevid) och att Sibar är påväg dit. Utskällning på G.
Ha det fint mina vänner! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0