I think Im a little bit...a little bit... A little bit in...




Goddagens!


Jag sitter i mitt kök och har ätit frukost och surfat runt på den dagliga surfing-listan. Ska snart ta och ge mig till sovrummet slash vardagsrummet för att börja pluggandet med en godispåse, som på ett magiskt sätt blivit större sen igår!

Jag la mig tyvärr inte så tidigt som jag hade önskat igår, halv tre rättare sagt. Det är i alla fall spikat att vi åker up till sthlm imorgon!!! Y A I I I !!! Fattar inte att jag bara har varit här i en vecka, känns som en e v i g h e t! Tråkigt att alla börjar sitt liv imorgon då jag kommer, systrarna är tillbaks till skolan och pappa till jobbet. Så jag får sitta hemma och pilla i naveln hela dagarna tills på eftermiddagen, men då är jag ändå HEMMA. Och då VET jag ändå att jag kommer att träffa någon. Det är känslan, mina vänner, känslan.

Nu ska jag nog sluta babbla och börja plugga. "Sluta jiddra och börja trolla!!" Hehe

Puss.




Kommentarer
Postat av: fabbe

Har du glömt att JAg är hemma :D:D

2009-01-11 @ 14:54:20
Postat av: sina

vilken tid kommer du hem för jag är hemma nåting med tre för jag slutar skolan halv två jag tar på mig fem minuter och 25 minuter så ja



p.s hur många godispåsar köper du på en vecka typ

2009-01-11 @ 15:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0