im still here!

Hej!
Jag är fortfarande kvar i stan! Haha
Varje morgon har jag smsat Samora och frågat om vi åker hem samma dag.
Imorse smsa jag igen. "Vill du åka idag" jag svara att jag verkligen inte har några problem med att stanna. Hennes svar "Haha Uft le. Jag vet inte. Bestäm du" "LÄTT att vi stannar!" svar "De jalla"
Oke!

Så, jo jag har haft fullt upp enda sedan jag kom. Jag har knappt träffat mina föräldrar känns det som, speciellt pappa! Jag kom på det i onsdagsnatt efter att jag lagt mig..knappt pratat med honom ens! Vi har gått om varann hela veckan. Men nu är han är och jag är här och han lagar mat åt oss.

Vad gjorde vi i förrigår? Vi var hos ilham! å ...ajuuste vi var hos morbror och fixa lite apprach. alla var samlade och vi kusiner plus en morbror, två mostrar och en morbrorsfru hade några väldigt intressanta disussioner! Igår väckte jag av häxan ilham som undra om jag ville med och handla godis till henne
jag svara att jag sov. hon svara på det att jag skulle vakna. jag tänkte fuck you och somna om. men då jag vänder mig om och lyfter täcket så att den skulle följa med - you know? Så flyger min precious mobil 270km/h ner på golvet. Och min säng är hög!! så hon fick ta emot ytterliggare några svordomar. jag gick upp men erbjöd mig fortf iinte att följa med. bara för att!
slår på tven och ser att celine e me på oprah. smsar fabbe som fortf ligger å sover
"celina på oprah"
no answer
"vakna"
inget svar
jag ringer och läggerpå
fabbe kommer inte
jag ringer igen och min mobil har tydligen skadat sig för den la på.
men då sluta celine att sjunga och då kom fabbe.
efter 5 min ringer sina från skolan och säger att hon e sjuk å att vi ska hätma hemma. hepp hepp. på med skorna och gå den skolvägen, som förr var väldigt lång som nu är väldigt kort!! in i skolkorridoren som är exaaaakt likadan! det luktar till och med likadan. det hela var mycket mysigt. se sin syster. oj, hon var väldigt sjuk. ringa mamma å kolla om hon kan komma å hämta oss, vilket hon också gör. allt var likadant i mitt GAMLA HEMKLASSRUM förutom att de har bytt ut de stenålders-macdatorerna mot plattskärms datorer. dessutom sitter fröken numer med en laptop på sitt skrivbord. oh well oh well.

jag bjöd hem tjejerna på frukost. efter det gick jag ner på stan med samora johan o co för en lunch. sen fika med tjejerna och sen till sibar och sen till söder till morbrors ställe (Tabbouli-besök det;-)) och hade det mysigt med mkt mkt mkt mat och rödvin. brevid oss satt idol-alice. yeei.

idag har jag en dålig dag. vaknat på fel sida tror jag. jag har noll tålamod ia allafall. men nu ska ja ta en dusch å hoppas på bättre tider.
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0