jag ser framtiden om nätterna?


 


Ja, det känns lite så ibland. Nu kommer jag inte på alla gångerna det har hänt men detta hände senast inatt/idag.
Jag drömmar om saker och/eller personer som jag sen träffar dagen efter.

Inatt drömde jag om en person som jag inte har träffat på flera flera månader. Förut träffades vi nästintill varje dag och jag har under hösten tänkt på jag saknat de tiderna! Ja, vi har alltså inte träffats på månader. Och VAD tror ni hände idag? JUST PRECIS! Vi träffades.

Och det här händer jätteofta och pinsamt nog så berättar jag det oftast, att jag drömt om dem natten innan. Hur obekväma tror ni inte att de känner sig då?

Och ibland när det händer konstiga saker eller andra händelser så brukar det slå mig, att oj fan..det här drömde jag om inatt!

Ja, drömmar är facinerande!
Gonatt och sov gott - I know I will!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0